luni, 5 decembrie 2011

Cuvant de inceput!

Buna Tuturor!
       Avand in vedere ca este prima postare o sa ma rezum la intentiile mele si la motivul pentru care am ales sa scriu pe acest blog. Faptul ca am devenit medic rezident Obstetrica-Ginecologie consider ca un astfel de blog este util mamicilor care au intrebari si nelamuriri cu privire la sarcina, modificari fiziologice ce apar in timpul sarcinii precum si simtomele ce devin motiv de neliniste.
       Avand in vedere ca sunt un incepator, sper ca stangacia in administarea blogului sa-mi fie iertata; promit sa raspund la toate intrebarile adresate, iar acolo unde sunt depasit o sa consult un superior.
Multumesc si sper ca intentiile mele sa fie utile si interesante.

2 comentarii:

Anonim spunea...

succes pe viitor

Anonim spunea...

iar acum de craciun si sper eu multi ani inainte...craciun i-a luat locul lui craciunas...:)pt cunoscatori...mult mult succes...si "craciun" fericit!